Asseco Resovia najpopularniejsza w mediach. Warta ponad 50 mln zł

Pod względem sportowym miniony sezon nie był najlepszy dla Asseco Resovii. Jednak marketingowo klub po raz kolejny zaliczył sukces.

Chcesz wiedzieć wszystko o Asseco Resovii? Wejdź na RZESZOW.SPORT.PL



Informacje o Asseco Resovii pojawiały się w mediach zdecydowanie częściej niż te o innych zespołach. O obecnych wicemistrzach Polski pisano ponad 18,5 tys. razy, jak wynika z raportu firmy Press-Service. Druga w klasyfikacji jest PGE Skra Bełchatów, jednak z wynikiem gorszym o prawie dwa tysiące.

Jednymi z mediów, które najwięcej miejsca poświęcały Asseco Resovii, były oczywiście nasz portal, rzeszow.sport.pl , a takżesport.pl .

Do dobrych wyników w prasie i internecie doszły też znakomite wyniki oglądalności meczów transmitowanych w telewizji. Ta pokazała aż 32 mecze Asseco Resovii z wszystkich 46 rozegranych. Łączna widownia oglądająca spotkania pokazywane na żywo to 6,17 mln widzów.

W samym kwietniu pojedynki rzeszowskiej drużyny oglądało 1,85 mln kibiców, a najwięcej widowni przed telewizorami zgromadził piąty półfinałowy pojedynek z ZAKS-ą Kędzierzyn-Koźle (328 tys.).

Wartość medialna Asseco Resovii w tym okresie wyniosła blisko 20 mln zł, a w całym sezonie prawie 54 mln zł.

Więcej na ten temat można znaleźć na portalu biznesowym Asseco Resovii.