Chcesz wiedzieć wszystko o Asseco Resovii? Wejdź na RZESZOW.SPORT.PL
Nieco mniej osób zasiadło przed telewizorami podczas rewanżowego pojedynku w Rzeszowie. Wtedy spotkanie to oglądało 257 tys. widzów Polsatu
Sport. Co ciekawe, wysoko w rankingu popularności znalazł się też jeden z pojedynków w PlusLidze, który także transmitował Polsat Sport. I nie był to wcale pojedynek z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle, a spotkanie w Gdańsku z Lotosem Treflem.
Ten mecz na żywo obejrzało 158 tys. widzów, co dało czwartą pozycję. Oprócz meczów Ligi Mistrzów więcej widowni zgromadził tylko pojedynek PGE
Skry Bełchatów w
Pucharze CEV.
Dzięki temu
Asseco Resovia zanotowała kolejny dobry miesiąc, jeśli chodzi o wartość medialną. Wartość ekspozycji reklamowych sponsorów klubu wyniosła w lutym 5,7 mln zł, a łącznie od początku sezonu przekroczyła już 30 mln zł.
Wartości te zapewne wzrosną, szczególnie w kwietniu, gdy mistrzowie Polski rozgrywać będą spotkania decydujące o podziale medali.