1,6 mln widzów na meczach Asseco Resovii w TV. Tylko w lutym

Ponad 1,6 mln widzów obejrzało w telewizji mecze Asseco Resovii w PlusLidze w lutym. Wynik ten przełożył się na znakomity bilans marketingowy klubu. Wartość medialna mistrzów Polski tylko w tym jednym miesiącu wyniosła ponad 12,4 mln zł.

Wszystko o Asseco Resovii w specjalnym serwisie na RZESZOW.SPORT.PL



Rzeszowski zespół był w lutym pokazywany w Polsacie Sport pięć razy. Łączna widownia wszystkich meczów to ponad 1,6 mln. Najwięcej widzów oglądało pierwszy mecz ćwierćfinałowy z PGE Skrą Bełchatów, aż 439 tys. - To potwierdza efektywność inwestycji marketingowej naszych sponsorów. Warto przypomnieć, że za cały ubiegły sezon wartość medialna wyniosła ok. 20 mln zł, a finałowy mecz oglądało 338 tys. widzów. Progres jest zatem bardzo widoczny, popularność naszej drużyny stale rośnie, dlatego też zachęcamy wszystkich zainteresowanych tą formą reklamy do zapoznania się z naszą ofertą biznesową - mówi Bartosz Górski, wiceprezes Asseco Resovii cytowany przez oficjalną stronę klubu.

Warto dodać, że do wyniku nie liczył się piąty, decydujący mecz ćwierćfinału z PGE Skrą Bełchatów, który odbył się już w marcu.