Wszystko o Asseco Resovii w specjalnym serwisie na RZESZOW.SPORT.PL
To już drugi rok, gdy firma Nikon, sponsor
Asseco Resovii, wraz z klubem organizują konkurs na projekt
koszulki dla Krzysztofa Ignaczaka. Zwycięski projekt sprzed roku można teraz oglądać na boiskach PlusLigi, "Igła" bowiem występuje w takim stroju w oficjalnych meczach swojej drużyny.
W tym roku zasady konkursu nieco się zmieniły. Tegoroczna edycja przeprowadzona będzie w pięciu dwutygodniowych odsłonach. W każdej z nich autor najlepszego projektu nagrodzony zostanie aparatem Nikon Coolpix L610, a kolejne trzy najciekawsze prace wyróżnione zostaną nagrodami w postaci koszulek klubowych.
Wyboru projektów koszulek dokonuje sam
Krzysztof Ignaczak. On właśnie wybrał pierwszy projekt spośród ponad 150, które nadesłane zostały na konkurs. Najciekawsza okazała się praca Agnieszki Jakieły z Iwonicza-Zdroju.
Na koniec wszystkich etapów spośród pięciu zwycięskich projektów "Igła" wybierze tę koszulkę, która stanie się jego oficjalnym strojem w przyszłym sezonie.
Konkurs tym razem odbywa się na fanpage'u Nikona, gdzie uruchomiona została aplikacja konkursowa "Zaprojektuj koszulkę Igły".
Szczegóły na stronie
www.facebook.com/NikonPolska .