Asseco Resovia dla sponsorów. Galeria, loża i... strona biznesowa [FOTO]

Siatkarscy mistrzowie Polski, Asseco Resovia przed nowym sezonem chcą być nie tylko ponownie najlepsi na boisku, ale także... we współpracy ze sponsorami.

Wszystko o Asseco Resovii w specjalnym serwisie na RZESZOW.SPORT.PL



Rzeszowski klub dla lepszej komunikacji z już obecnymi, a także w poszukiwaniu nowych sponsorów uruchomił specjalną stronę biznesową www.biznes.assecoresovia.pl, gdzie prezentuje m.in. wartość marketingową Asseco Resovii, a także korzyści jakie płyną dla sponsorów tego klubu. - Chcemy pokazać jaki potencjał marketingowy ma nasz klub, że dysponujemy ofertą, która nie polega to tylko na ekspozycjach reklamowych. Staramy się realizować różne cele naszych sponsorów, czy to w zakresie budowy wizerunku, czy też wsparcia sprzedaży. Pokazujemy też jak to wyglądało w poprzednich latach - mówi Bartosz Górski, wiceprezes Asseco Resovii.

Przykładowo wartość medialna sponsorów klubu w minionym sezonie to ponad 20 mln zł. Średnio mecze Asseco Resovii w hali w Rzeszowie ogląda 4,1 tys. kibiców, a finałowy mecz z PGE Skrą Bełchatów w telewizji oglądało 338 tys. widzów. M.in. te dane mają pomóc w pozyskaniu nowych partnerów klubu. - Inwestycja w siatkówkę, a w szczególności w Asseco Resovię jest kilkukrotnie tańsza niż tradycyjna reklama - dodaje wiceprezes Asseco Resovii.

- W tym sezonie nasz klub będzie wspierać 32 sponsorów, w większości są to firmy, które przedłużają z nami umowę. Pojawią się też nowi sponsorzy, a kilka firm zwiększyło swoje zaangażowanie finansowe. Oczywiście, lista ta nie jest zamknięta, a ciekawostką jest fakt, że już w kilka dni po uruchomieniu naszej strony biznesowej naszą ofertą zainteresowały się kolejne trzy firmy - cieszy się Górski. Już wkrótce sponsorzy Asseco Resovii będą prezentowani na stronie internetowej i facebooku, a pod koniec sierpnia klub zaprezentuje nowe stroje.

Klub przygotowuje także dwie ekskluzywne propozycję, galerię VIP i lożę VIP, gdzie w komfortowych warunkach będzie można oglądać mecze rzeszowskich siatkarzy. Galeria VIP powstaje na III poziomie hali Podpromie. Umiejscowionych zostanie tam ok. 50 foteli, na które karnet będzie kosztował 1250 zł (w promocji do 15 września 1 tys. zł). Posiadacz takiego miejsca będzie jednak miał szereg korzyści, jak choćby wstęp na wszystkie mecze łącznie z Ligą Mistrzów, czy dostęp do statystyk po każdym secie.

Loża VIP powstaje także na trzecim poziomie hali, ale w miejscu gdzie dawniej znajdowała się jedna z siłowni. Tam też swoją siedzibę będzie miał klub, a także znajdować się będą sala konferencyjna i sala prasowa. W loży VIP kibic będzie mógł liczyć oprócz tych samych korzyści, co w galerii VIP także na miejsce parkingowe, catering, a także podgląd spotkania na ekranie LCD. Miejsce w loży VIP kosztuje 2,5 tys. zł (do 15 września 2 tys.).

- To oferta dla osób, które chcą oglądać mecze w komfortowych warunkach lub organizować spotkania biznesowe połączone z oglądaniem spotkań. To jest z powodzeniem stosowane na zachodzie - wyjaśnia wiceprezes Górski i dodaje: - Wiemy też o tym, że najlepsze miejsca na trybunach nie będą wypuszczone z rąk przez posiadaczy karnetów, dlatego nasza oferta pozwoli tym którzy od niedawna zainteresowali się siatkówką na zakup dobrych miejsc. Poza tym inwestujemy cały czas w sektor biznesowy. Chcielibyśmy, żeby ci ludzie spotykali się w takim miejscu, co teraz zresztą bardzo sobie chwalą. W loży VIP będzie mogło zasiąść około 40 osób.