Nowa koszulka Krzysztofa Ignaczaka. Mnóstwo projektów

W środę minął termin nadsyłania projektów nowej koszulki dla libero Asseco Resovii Krzysztofa Ignaczaka. Konkurs ogłosił klub wspólnie z jednym ze sponsorów firmą Nikon.
- Wpłynęło bardzo dużo projektów, naprawdę ciekawych - mówi Jarosław Gutowski, marketing menadżer w Asseco Resovii. Teraz komisja konkursowa wybierze najlepszy projekt i nagrodzi go aparatem Nikon D3100. Dodatkowo dwie wyróżnione prace również otrzymają taki sam aparat.

Niewykluczone jednak, że lista nagrodzonych nie skończy się na trzech nazwiskach. Poziom nadesłanych projektów jest tak wysoki, że być może komisja, w której skład wchodzi m.in. sam Ignaczak, przyzna jeszcze kilka nagród dodatkowych.

Klubowe koszulki libero reprezentacji i Asseco Resovii już na stałe wpisały się w widowisko siatkarskie. Od kilku sezonów ich wzory były zupełnie inne od reszty zespołów. Był choćby motyw Rzeszowa czy Wilka, maskotki zespołu. W tym sezonie projekt poszedł jeszcze dalej, bowiem "Igła" jako jedyny zawodnik zespołu gra w stroju z logo sponsora Nikon, który został patronem siatkarza.

Stąd też narodził się pomysł, by kolejną koszulkę zaprojektowali kibice. Forma projektu i wykonanie były dowolne, stąd też tak duża liczba nadesłanych propozycji.

Wciąż trwają jeszcze inne konkursy Asseco Resovii i Nikona. Szczegóły na stronie www.assecoresovia.pl .